Vaše zadovoljstvo nam je izjemno pomembno. Če vam izdelek, ki ste ga kupili, ne ustreza ali z njim iz kakršnega koli razloga niste zadovoljni, ga lahko preprosto vrnete ali zamenjate v 30 dneh po dostavi.

Če imate kakršna koli vprašanja, se lahko obrnete na nas na info@emi.si.

Vračila

Vračila v 14 dneh brez navedbe razloga

V skladu z zakonodajo imate pravico, da v 14 dneh po prejemu blaga brez navedbe razloga odstopite od pogodbe. V tem roku nam lahko blago vrnete, mi pa vam bomo vrnili denar na vaš račun.

Vračilo ali zamenjava blaga v 30 dneh

Razumemo, da se včasih blago ne prilega tako, kot ste si zamislili. Zato imate pri nas možnost zamenjave ali vračila blaga v 30 dneh od dostave, če:

- je blago nepoškodovano in neuporabljeno,

- je v originalni embalaži z vsemi dodatki.

Garancija za izdelek - 2 leti

Za vse naše izdelke velja 24-mesečna garancija. V primeru napake ali poškodbe izdelka ga bomo popravili, zamenjali ali povrnili denar v skladu z veljavnimi garancijskimi pogoji.

Pogoji:

- Izdelek mora biti čist, nepoškodovan, popoln in v skladu s higienskimi smernicami.

- Pomembno je, da priložite izpolnjen obrazec za vračilo s številko naročila, opisom težave in izpolnjenim načinom rešitve (vračilo).

Če želite blago vrniti, nas o tem vnaprej obvestite po elektronski pošti ali telefonu. Na podlagi vaše zahteve bomo poskrbeli za pošiljanje v primernem času.

Po dogovoru bo kurir obiskal vaš naslov in s seboj prinesel nalepko za pošiljanje, ki jo bo nalepil neposredno na paket. Tako vam ne bo treba opraviti nobenega prevoza, vaš paket pa bo varno dostavljen nazaj k nam.

Vsak zahtevek mora vsebovati pisni opis napake ali razloga za vračilo, ki ga boste izpolnili na obrazcu za vračilo. Postopek vračila se začne na dan, ko prejmemo obvestilo o reklamaciji skupaj z reklamiranim blagom. Od tega datuma začne teči zakonski rok za obravnavo reklamacije, ki je največ 30 dni.

Finančno nadomestilo bo izvedeno čim prej po dostavi in pregledu blaga, vendar najpozneje v 30 dneh po prejemu pošiljke. Če stranka vrne celotno naročilo, ji bomo poleg cene blaga povrnili tudi stroške povratne pošiljke. Če bo vrnjen le del naročila, bo stranka dobila povrnjene stroške le za vrnjeno blago, stroške povratne pošiljke pa bo nosila stranka. V primeru neupravičenega zahtevka stroške pošiljanja nosi stranka.

Odgovornost prodajalca

Prodajalec je odgovoren za to, da je blago, ko ga prejme kupec, takšne kakovosti in zmogljivosti, kot jo običajno pričakuje in navaja proizvajalec ali prodajalec, ter da je primerno za namen, za katerega se izdelek običajno uporablja ali ga priporoča prodajalec. Blago mora biti dobavljeno v pravilni količini in v skladu z veljavno zakonodajo. Prodajalec je odgovoren za napake, ki se pojavijo na blagu v garancijskem roku.

Vendar garancija ne velja, če je kupec sam povzročil napako, na primer z nepravilno uporabo ali poškodbo blaga, ali če je bil kupec o napaki obveščen pred prevzemom blaga in mu je bil zaradi tega dan popust na blago.

Garancija ne velja za očitne napake, ki bi jih kupec lahko odkril ob prevzemu blaga, vendar jih ni odkril pravočasno. Garancija prav tako ne zajema napak, ki so v nasprotju z naravo blaga, niti napak, ki so posledica običajne obrabe, napačne ali pretirane uporabe. Prodajalec ne odgovarja za napake, ki nastanejo zaradi nepooblaščenih posegov ali nepravilnega ravnanja, niti za napake na blagu, dobavljenem kot brezplačno darilo.

Po prejemu reklamacije mora prodajalec takoj določiti način njene rešitve - v preprostejših primerih najpozneje v treh delovnih dneh, v zahtevnejših primerih, ki zahtevajo strokovno oceno blaga, pa v tridesetih dneh od prejema reklamacije. Po določitvi načina reševanja je treba reklamacijo rešiti brez nepotrebnega odlašanja, celoten postopek pa ne sme preseči zakonskega roka tridesetih dni od datuma vložitve. Če je bilo reklamirano blago prodajalcu dostavljeno po datumu obvestila o reklamaciji, začne rok za rešitev reklamacije teči od datuma fizičnega prejema.

Pravice potrošnikov

V primeru napake na blagu, ki jo potrošnik uveljavlja v garancijskem roku, ima potrošnik pravico do brezplačne, pravilne in pravočasne odprave napake. Vendar lahko prodajalec namesto odprave napake poškodovano blago zamenja z nepoškodovanim.

Če napake ni mogoče odpraviti in preprečuje pravilno uporabo blaga, ima potrošnik pravico do zamenjave blaga ali do odstopa od pogodbe in vračila kupnine. Če je napako mogoče odpraviti, vendar se napaka ponavlja ali je na blagu več napak, ki preprečujejo njegovo pravilno uporabo, ima potrošnik enake pravice - tj. zamenjavo blaga ali odstop od pogodbe z vračilom kupnine.

Te pravice veljajo tudi, če popravilo poškodovanega blaga presega 30-dnevni rok od datuma reklamacije.

Če so napake nepopravljive, vendar ne preprečujejo pravilne uporabe blaga, je potrošnik upravičen do razumnega popusta na ceno.

OBRAZEC ZA VRAČILO