REKLAMACIJA

Z EMI ni enostavno le naročiti, ampak tudi vložiti reklamacijo. Trudimo se zadovoljiti naše stranke v vsaki situaciji.

To je zelo enostavno:

  1. Če iz kakršnega koli razloga z izdelkom niste zadovoljni, lahko izdelek vrnete.  
  2. Takoj, ko nam kurir dostavi vrnjeno blago, vam vrnemo denar.

Kontakt: info@emi.si ali na telefonsko številko +386 1 888 8764

Kraj in način reklamacije

Reklamacijo je mogoče uveljavljati pisno po elektronski pošti, po pošti ali na naslov: 

Kontakti: info@emi.si alebo telefónne číslo +386 1 888 8764

Reklamacijo lahko oddate preko elektronske pošte : info@emi.si,

Reklamacija mora vsebovati opis napak, ki so predmet reklamacije in dokazilo o nakupu blaga - račun, garancijski list ali poštno potrdilo o prejemu pošiljke. Za uveljavljanje odgovornosti za napake (reklamacijo) priložite enega iz navedenih dokumentov.

 Reklamacijski postopek se začenja na dan, ko so izpolnjeni vsi naslednji pogoji:

a) vročitev obvestila o reklamaciji prodajalcu,

b) dostava blaga, ki ga kupec reklamira, prodajalcu;

POSTOPEK MENJAVE IZDELKA

Če vam izdelek ne ustreza in ga morate zamenjati za drugega, ga morate nepoškodovanega vrniti v 30 dneh. Pošljite nam ga na naslov: EMI EU, s.r.o., Pod Švabľovkou 2100, 083 01 Sabinov info@emi.si +386 1 888 8764 . Vsebini paketa priložite spremno pismo, v katerem bo navedeno, katero blago pošiljate v zamenjavo in za kateri izdelek želite zamenjati. Tam bo navedena tudi številka naročila ali računa. Če zahtevate menjavo blaga za izdelke nižje vrednosti, morate k spremnemu dopisu dodati številko računa v obliki IBAN, kamor vam bomo nakazali denarno razliko. Če zahtevate zamenjavo izdelkov v višji vrednosti od vrednosti originalnega izdelka, vam bomo novo blago poslali po povzetju v višini razlike. Za pravilno presojo je potrebno, da je reklamirano blago čisto, popolno in v skladu s higienskimi predpisi oziroma splošnimi higienskimi načeli. Kupec je dolžan pri uporabi blaga poleg splošno znanih pravil upoštevati tudi pogoje za uporabo blaga, ki so določeni v garancijskem listu ali v navodilih za uporabo, blago uporabljati in ravnati v skladu z njegovo naravno življenjsko dobo.

POSTOPEK REKLAMACIJE IZDELKA

Če želite izdelek vrniti, ga lahko vrnete nepoškodovanega v 30 dneh. Pošljite nam ga na naslov: EMI EU, s.r.o., Pod Švabľovkou 2100, 083 01 Sabinov. Blago mora biti skrbno zapakirano, da se med transportom ne poškoduje. Obrazec za vračilo, ki je priložen vsakemu paketu, vstavite med vsebino vsakega paketa. Če paket iz kakršnega koli razloga ne vsebuje obrazca za vračilo, ga lahko zahtevate preko elektronske pošte xxx@xxx ali priložite samo spremno pismo, v katerem bo navedeno, katero blago pošiljate nazaj, številka naročila, razlog za vračilo in številko računa v obliki IBAN. Za pravilno presojo je potrebno, da je reklamirano blago čisto, popolno in v skladu s higienskimi predpisi oziroma splošnimi higienskimi načeli. Kupec je dolžan pri uporabi blaga poleg splošno znanih pravil upoštevati tudi pogoje za uporabo blaga, ki so določeni v garancijskem listu ali v navodilih za uporabo, blago uporabljati in ravnati v skladu z njegovo naravno življenjsko dobo. Po prejemu paketa bomo v najkrajšem možnem času izvedli nadomestilo.