IZBIRA BLAGA:
1. Kakšna je kvaliteta materiala (same tkanine, bombaža)?
Kakovost in material danega izdelka sta vedno navedena v opisu izdelka.
2. Kdaj bo razprodan izdelek na zalogi in če ga bomo še sploh imeli?
V EMI se poskušamo prilagajati trendom in trgu, zato je možno, da nekaterih vzorcev rjuh, pregrinjal in drugih izdelkov ne bo več na voljo. Včasih pa gre le za izpad materiala, zato je idealno, da spremljate našo stran emi.si, ali pa se o dobavljivosti izdelka pozanimate po telefonu.
3. Kakšna je sestava posameznih izdelkov?
Sestava in material danega izdelka sta vedno navedena v opisu izdelka.
4. Kakšna je teža posameznih izdelkov na m2?
Gramatura izdelkov je navedena v opisih posameznih izdelkov
5. Kako naročiti prevleke nestandardnih velikosti?
V primeru nestandardne velikosti izdelka je v košarici vedno potrebno vpisati podobno velikost, ki jo imamo v ponudbi. Potem je v košarici prostor za opombo. Tam je potrebno navesti točne dimenzije blaga, ki ga potrebujete. Ceno določimo glede na vneseno velikost in jo prilagodimo v naročilu. Cena je približno enaka ceni podobne velikosti. Če ne moremo izdelati velikosti, ki ste jo navedli, vas bomo o tem obvestili po telefonu in se dogovorili za nadaljnji postopek.
POSTOPEK REGISTRACIJE IN NAROČANJA:
1. Kakšne ugodnosti imam ob registraciji?
Možnost sledenja vašemu naročilu, register vaših naročil, kjer lahko tudi po določenem času poiščete naročeno blago, izpolnjene podatke, ne da bi jih morali ponovno vnašati. Trenutno pripravljamo program zvestobe, ki vam bo prinesel številne ugodnosti.
2. Kako lahko dobim kupon za popust?
Trenutno delamo na programu zvestobe, ki bo strankam ponudil več popustov in kuponov. Poleg tega redno ponujamo izbrane izdelke z edinstvenim popustom ali kot darilo.
3. Če sem registrirana stranka, ali sem kot zvesta stranka upravičena do rednih popustov?
Trenutno delamo na programu zvestobe. Ko bo dokončan, bomo strankam ponudili široko paleto popustov za zvestobo.
4. Ali lahko blago naročim po telefonu?
Da, na naši spletni strani deluje tudi podpora strankam, kjer vam prijazni sodelavci vedno z veseljem pomagajo pri naročilu.
DOSTAVA IN PLAČILO:
1. Kdaj bo moja pošiljka dostavljena?
Storimo vse, da zagotovimo, da so vaša naročila poslana v najkrajšem možnem času, idealno v 24 urah. Vendar pa se včasih zgodi situacija, na katero niti mi ne moremo vplivati, kot je materialna napaka, obremenjenost dostavne službe, tehnična okvara ali odsotnost osebja. Takrat se lahko rok dostave podaljša, za kar se vam vnaprej opravičujemo.
Če je paket poslan od nas, naši pogodbeni kurirji zagotavljajo dostavo vašega naročila že naslednji dan, vendar vedno glede na razpoložljivost.
2. Kakšni so stroški dostave?
Privzeto je cena dostave za naročila do 40 € 2,90€. Za naročila nad 40 € (vključno) je dostava brezplačna.
3. Koľko dní mám na vyzdvihnutie zásielky pri osobnom odbere na predajni?
Pri osobnom odbere na predajni nie je určená maximálna lehota na vyzdvihnutie zásielky, avšak ak po druhom až treťom upozornení o uloženie zásielky na predajni sa kupujúci nedostaví, objednávka sa automaticky zruší.
4. Ali naročila dostavljate tudi čez vikend?
Ne, saj to počne malo dostavnih podjetij, razen v božičnem času. Prav tako te nadstandardne dostavne storitve nimamo pogodbeno sklenjene. V prihodnje pa načrtujemo uporabo pošiljanja preko dostavnih predalov, kjer lahko svoje pošiljke prevzamete ob času, ki vam ustreza..
5. Ali dostavljate tudi v druge države razen na Slovenija?
Objednávky vytvorené na stránke www.emi.sk doručujeme len v rámci Slovenskej republiky.
Ak si želáte doručenie do inej európskej krajiny, môžete si vytvoriť objednávku na nasledujúcich stránkach:
Česká republika - www.emi.cz
Maďarská republika - www.emishop.hu
Ukrajina - www.emishop.ua
Ak si želáte objednávku odoslať do inej krajiny v rámci EÚ, je možné toto doručenie zabezpečiť, avšak za výrazný príplatok na poštovnom.
6. Kje lahko spremljam svojo pošiljko?
Po oddaji pošiljke iz našega skladišča boste prejeli informativni e-mail s številko pošiljke. Status vaše pošiljke lahko nato spremljate neposredno na spletni strani izbrane dostavne službe.
7. Kakšne so možnosti plačila?
Plačilo po povzetju - Blago plačate dostavljalcu z gotovino ali s kartico ob prevzemu pošiljke na naslovu, ki ste ga navedli.
Spletno kartično plačilo - Naročilo lahko plačate s kartico, ki omogoča spletno plačevanje. Je priročen in varen način brezgotovinskega plačevanja.
Trenutno sprejemamo plačilne kartice VISA, VISA Electron, Maestro in MasterCard.
Z bančnim nakazilom - Blago lahko plačate tudi preko spletne banke. Na vaš e-mail naslov vam bomo poslali podatke, potrebne za izvedbo plačila preko elektronske banke. Plačilo lahko izvedete v roku 3 dni od oddaje naročila. Ne pozabite izpolniti vseh potrebnih podatkov, še posebej spremenljivega simbola, sicer lahko postopek traja dlje. Blago vam bomo poslali šele po evidentiranju plačila na našem računu.
Z EMI darilnim bonom - Darilni bon lahko unovčite ob nakupu v EMI e-trgovini za celotno ponudbo. Kodo darilnega bona vnesite v polje »Uporabite kupon« v košarici. V nadaljevanju se znesek darilnega bona odšteje od cene naročila. V okviru enega naročila lahko uporabite samo en bon.
8. Kakšne so možnosti plačila v tujini?
Če želite plačati naročilo iz države, kjer nimamo e-trgovine, se je potrebno predhodno na podlagi telefonskega pogovora dogovoriti za plačilo z bančnim nakazilom.
REKLAMACIJA IN VRAČILO BLAGA:
1. Kurir mi je prinesel poškodovan paket. Ali ga moram prevzeti?
Če vam kurir prinese poškodovan paket, priporočamo, da ga ne prevzamete in skupaj z njim napišete reklamacijski zapisnik. Nato kontaktirajte našo službo za pomoč strankam na info@emi.si
2. V mojem naročilu je poškodovan izdelek. Kako naj postopam?
Če ste prejeli poškodovano blago, ne oklevajte in se čim prej obrnite na našo službo za stranke.
Pošljite svojo zahtevo na email info@emi.si s priloženimi fotografijami paketa in njegove vsebine, vašo zahtevo bomo obravnavali med delovnimi dnevi, v nekaj urah.
3. V mojem naročilu manjka naročeno in plačano blago. Kako naj postopam?
Če vam blago, ki ste ga naročili, še ni bilo dostavljeno, se čim prej obrnite na našo službo za stranke.
Pošljite svojo zahtevo na e-mail info@emi.si.
4. Ali je možna menjava kupljenega blaga?
Blago, ki ste ga kupili v naši spletni trgovini, bomo zamenjali. Pošljite nam ga skupaj z izpolnjenim Obrazcem za vračilo in kopijo računa na naslov xxxxxxxxx. V obrazcu navedite, katero blago želite zamenjati. Če je vrednost blaga višja od že kupljenega blaga, boste razliko v znesku plačali ob dostavi po povzetju. Če gre za blago nižje vrednosti, vam nastalo denarno razliko vrnemo na številko računa, navedeno v obrazcu.
5. Ali je možno vračilo kupljenega blaga?
Blago, ki ste ga kupili v naši spletni trgovini, lahko vrnete in mi vam bomo vrnili denar. Pošljite nam ga skupaj z izpolnjenim Obrazcem za vračilo in kopijo računa na naslov podjetja xxx.
6. Ali je možno reklamirati kupljeno blago?
Blago, kupljeno v naši trgovini, je mogoče reklamirati. Pošljite nam ga skupaj z izpolnjenim Obrazcem za vračilo in kopijo računa na naslov xxxxx.
7. Naročeno blago mi še ni bilo dostavljeno. Kako naj postopam?
Če vam vaše naročilo ali njegov del ni bilo dostavljeno, se čim prej obrnite na našo službo za stranke, kjer nas lahko kontaktirate po e-pošti ali telefonu.
Kontakt: mail ahoj@emi.sk, telefón: +421 233 057 083.
8. Kje najdem obrazec za reklamacijo?
Obrazec za vračilo je tudi dokument za zamenjavo blaga. Je del potrditvenega elektronskega sporočila, ki je bilo dostavljeno na vaš e-mail skupaj z računom in reklamacijskim pravilnikom. Če potrditvenega e-mail sporočila ne najdete v glavni pošti, poskusite preveriti zavihek Vsiljena pošta ali Oglasi.