IZBIRA IZDELKA
1. Kakšna je kakovost materiala (same tkanine, bombaža)?
Kakovost in material posameznega izdelka sta vedno navedena v opisu izdelka.
2. Kdaj bo razprodan izdelek na zalogi in če ga bomo še sploh imeli?
V EMI se poskušamo prilagajati trendom in trgu, zato je možno, da nekaterih vzorcev rjuh, pregrinjal in drugih izdelkov ne bo več na voljo. Včasih pa gre le za izpad materiala, zato je idealno, da spremljate našo stran emi.si, ali pa se o dobavljivosti izdelka pozanimate po telefonu.
3. Kakšna je sestava posameznih izdelkov?
Sestava in material danega izdelka sta vedno navedena v opisu izdelka.
4. Kakšna je teža posameznih izdelkov na m2?
Gramatura izdelkov je navedena v opisih posameznih izdelkov
5. Kako naročiti prevleke nestandardnih velikosti?
V primeru nestandardne velikosti izdelka je v košarici vedno potrebno vpisati podobno velikost, ki jo imamo v ponudbi. Potem je v košarici prostor za opombo. Tam je potrebno navesti točne dimenzije blaga, ki ga potrebujete. Ceno določimo glede na vneseno velikost in jo prilagodimo v naročilu. Cena je približno enaka ceni podobne velikosti. Če ne moremo izdelati velikosti, ki ste jo navedli, vas bomo o tem obvestili po telefonu in se dogovorili za nadaljnji postopek.
REGISTRACIJA IN NAROČILNI POSTOPEK
1. Kakšne ugodnosti imam ob registraciji?
Možnost sledenja vašemu naročilu, register vaših naročil, kjer lahko tudi po določenem času poiščete naročeno blago, izpolnjene podatke, ne da bi jih morali ponovno vnašati. Trenutno pripravljamo program zvestobe, ki vam bo prinesel številne ugodnosti.
2. Kako lahko dobim kupon za popust?
Trenutno delamo na programu zvestobe, ki bo strankam ponudil več popustov in kuponov. Poleg tega redno ponujamo izbrane izdelke z edinstvenim popustom ali kot darilo.
3. Če sem registrirana stranka, ali sem kot zvesta stranka upravičena do rednih popustov?
Trenutno delamo na programu zvestobe. Ko bo dokončan, bomo strankam ponudili široko paleto popustov za zvestobo.
4. Ali lahko blago naročim po telefonu?
Da, na naši spletni strani deluje tudi podpora strankam, kjer vam prijazni sodelavci vedno z veseljem pomagajo pri naročilu.
DOSTAVA IN PLAČILO
1. Kdaj bo moja pošiljka dostavljena?
Storimo vse, da zagotovimo, da so vaša naročila poslana v najkrajšem možnem času, idealno v 24 urah. Vendar pa se včasih zgodi situacija, na katero niti mi ne moremo vplivati, kot je materialna napaka, obremenjenost dostavne službe, tehnična okvara ali odsotnost osebja. Takrat se lahko rok dostave podaljša, za kar se vam vnaprej opravičujemo.
Če je paket poslan od nas, naši pogodbeni kurirji zagotavljajo dostavo vašega naročila že naslednji dan, vendar vedno glede na razpoložljivost.
2. Kakšni so stroški dostave?
Privzeto je cena dostave za naročila do 80 € 6,49€. Za naročila nad 80 € (vključno) je dostava brezplačna.
3. Koliko dni imam na voljo za prevzem pošiljke, če jo prevzam osebno v trgovini?
Pri osebnem prevzemu v trgovini ni omejitve časa za prevzem pošiljke, vendar bo naročilo samodejno preklicano, če kupec ne pride po drugem ali tretjem obvestilu o shranjevanju pošiljke v trgovini.
4. Ali naročila dostavljate tudi čez vikend?
Ne, saj to počne malo dostavnih podjetij, razen v božičnem času. Prav tako te nadstandardne dostavne storitve nimamo pogodbeno sklenjene. V prihodnje pa načrtujemo uporabo pošiljanja preko dostavnih predalov, kjer lahko svoje pošiljke prevzamete ob času, ki vam ustreza..
5. Ali dostavljate tudi v druge države razen na Slovenija?
Naročila, oddana na spletni strani www.emi.si, se dostavljajo le znotraj Slovenije.
Če želite, da se vaše naročilo dostavi v drugo državo EU, je to mogoče urediti, vendar z znatnimi dodatnimi stroški poštnine.
6. Kje lahko spremljam svojo pošiljko?
Po oddaji pošiljke iz našega skladišča boste prejeli informativni e-mail s številko pošiljke. Status vaše pošiljke lahko nato spremljate neposredno na spletni strani izbrane dostavne službe.
7. Kakšne so možnosti plačila?
Plačilo po povzetju - Blago plačate dostavljalcu z gotovino ali s kartico ob prevzemu pošiljke na naslovu, ki ste ga navedli.
Spletno kartično plačilo - Naročilo lahko plačate s kartico, ki omogoča spletno plačevanje. Je priročen in varen način brezgotovinskega plačevanja.
Trenutno sprejemamo plačilne kartice VISA, VISA Electron, Maestro in MasterCard.
Z bančnim nakazilom - Blago lahko plačate tudi preko spletne banke. Na vaš e-mail naslov vam bomo poslali podatke, potrebne za izvedbo plačila preko elektronske banke. Plačilo lahko izvedete v roku 3 dni od oddaje naročila. Ne pozabite izpolniti vseh potrebnih podatkov, še posebej spremenljivega simbola, sicer lahko postopek traja dlje. Blago vam bomo poslali šele po evidentiranju plačila na našem računu.
Z EMI darilnim bonom - Darilni bon lahko unovčite ob nakupu v EMI e-trgovini za celotno ponudbo. Kodo darilnega bona vnesite v polje »Uporabite kupon« v košarici. V nadaljevanju se znesek darilnega bona odšteje od cene naročila. V okviru enega naročila lahko uporabite samo en bon.
8. Kakšne so možnosti plačila v tujini?
Če želite plačati naročilo iz države, kjer nimamo e-trgovine, se je potrebno predhodno na podlagi telefonskega pogovora dogovoriti za plačilo z bančnim nakazilom.
REKLAMACIJA IN VRAČILO IZDELKA:
1. Kurir mi je prinesel poškodovan paket. Ali ga moram prevzeti?
Če vam kurir prinese poškodovan paket, priporočamo, da ga ne prevzamete in skupaj z njim napišete reklamacijski zapisnik. Nato kontaktirajte našo službo za pomoč strankam na info@emi.si
2. V mojem naročilu je poškodovan izdelek. Kako naj postopam?
Če ste prejeli poškodovano blago, ne oklevajte in se čim prej obrnite na našo službo za stranke.
Pošljite svojo zahtevo na email info@emi.si s priloženimi fotografijami paketa in njegove vsebine, vašo zahtevo bomo obravnavali med delovnimi dnevi, v nekaj urah.
3. V mojem naročilu manjka naročeno in plačano blago. Kako naj postopam?
Če vam blago, ki ste ga naročili, še ni bilo dostavljeno, se čim prej obrnite na našo službo za stranke.
Pošljite svojo zahtevo na e-mail info@emi.si.
4. Ali je možna menjava kupljenega blaga?
Zamenjava blaga ni mogoča. Nakupjeno blago pošljite na naš naslov EMI EU s.r.o. Pod Švabľovkou 2100, 083 01 Sabinov, skupaj z izpolnjenim obrazcem za vračilo.
5. Ali je možno vračilo kupljenega blaga?
Vračilo je mogoče. Kupljeno blago pošljite na naš naslov: EMI EU s.r.o. Pod Švabľovkou 2100, 083 01 Sabinov, skupaj z izpolnjenim obrazcem za vračilo.
6. Ali je možno reklamirati kupljeno blago?
Pritožbe glede blaga so možne. Nakupjeno blago pošljite na naš naslov EMI EU s.r.o. Pod Švabľovkou 2100, 083 01 Sabinov, skupaj z izpolnjenim obrazcem za vračilo.
7. Naročeno blago mi še ni bilo dostavljeno. Kako naj postopam?
Če vaše naročilo ali del naročila ni bil dostavljen, se čim prej obrnite na našo službo za pomoč strankam, kjer nas lahko kontaktirate po e-pošti. Kontakt: e-pošta info@emi.si
8. Kje najdem obrazec za reklamacijo?
Obrazec za vračilo je tudi dokument za zamenjavo blaga. Je del potrditvenega elektronskega sporočila, ki je bilo dostavljeno na vaš e-mail skupaj z računom in reklamacijskim pravilnikom. Če potrditvenega e-mail sporočila ne najdete v glavni pošti, poskusite preveriti zavihek Vsiljena pošta ali Oglasi. Obrazec si lahko prenesete tukaj.