Pogoji poslovanja

Ti pogoji poslovanja so izdani v skladu z določbami Trgovinskega zakonika Slovaške republike in urejajo pravno razmerje med kupcem in prodajalcem.
S pošiljanjem zavezujočega naročila prodajalcu kupec izrazi svoje brezpogojno strinjanje s temi pogoji.

Predmet izvedbe

Predmet izvedbe je dostava blaga preko spletne trgovine www.emi.sk na podlagi naročila kupca.

Naročilo je možno dostaviti prodajalcu preko spletne trgovine, elektronske pošte, osebno ali po telefonu. Naročilo je za kupca vedno zavezujoče. Cena navedena za posamezno vrsto izdelka v ceniku je končna (z DDV). Cena blaga se razume kot »iz skladišča prodajalca«, kar ne vključuje stroškov dostave blaga do kupca. Prodajalec si pridržuje pravico do preklica naročila v primeru, da pride do tehnične težave ali ko odpove človeški faktor in cena v spletni trgovini ni sorazmerna s ponujenim blagom.

Blago se do kupca pošlje preko kurirske službe GLS ali DPD. Cene so v spletni trgovini oblikovane glede na izbiro načina dostave in vrednost blaga.

Dobavni rok in plačilni pogoji

Običajni čas odpreme blaga je določen ali naslednji delovni dan za naročila po povzetju in naročila plačana s plačilno kartico. Po odpremi blago dostavi dostavna služba GLS ali DPD na izbran naslov za dostavo. Pošiljanje pomeni predajo pošiljke dostavnemu podjetju GLS ali DPD. Naročila se obdelujejo po vrstnem redu, kot so bila dostavljena prodajalcu. Če naročenega blaga v času dostave naročila ni na zalogi, bo kupec o tem obveščen.
Če ni določeno drugače, plača stroške pošiljanja kupec. Prodajalec ima pravico predmet naročila izpolniti delno, vendar vedno na podlagi soglasja kupca. Kupec se zavezuje plačati kupnino za dostavljeno blago vključno s poštnino. Kupec pridobi lastninsko pravico do blaga šele z dnem plačila cene v korist prodajalca v celoti. Skupaj z blagom se stranki pošlje račun in vsa dokumentacija. Komunikacija med stranko in upravljavcem poteka predvsem preko elektronske pošte, oz. po telefonu. 

Odstop od pogodbe

V skladu z zakonom št. 102/2014 Ur. l. o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga ali opravljanju storitev na podlagi pogodbe, sklenjene na daljavo ali pogodbe, sklenjene izven upravljavčevih prostorov in o spremembi nekaterih zakonov brez navedbe razloga za odstop od pogodbe, sklenjene na daljavo ali iz pogodbe sklenjene izven prostorov prodajalca v 14 dneh od prevzema blaga. Kupec uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe pisno, po elektronski pošti ali po faksu. Po potrošnikovem odstopu od pogodbe je prodajalec dolžan potrošniku brez nepotrebnega odlašanja vrniti vsa plačila, ki jih je prejel od potrošnika na podlagi sklenjene pogodbe ali v zvezi z njo, vključno s stroški dostave blaga potrošniku, najkasneje v 14 dneh od vročitve sporočila o odstopu od pogodbe. Po dogovoru se lahko vračilo izvede v obliki zamenjave za drugo blago v ustrezni vrednosti, ki bo poslano bodisi ob naslednjem naročilu kupca bodisi ločeno. Če je blago poslano posebej (v primeru menjave blaga), se poštnina in pakiranje ne zaračunata. Kupec ne more odstopiti od kupoprodajne pogodbe, katere predmet je prodaja blaga, ki ga zaradi njegovih lastnosti ni mogoče vrniti, ali blaga, ki je namenjeno posebej enemu potrošniku.

Internetový obchod

Pred oddajo naročila se je kupec dolžan seznaniti s pogoji poslovanja in reklamacije.
Naročila preko interneta so za kupca vedno zavezujoča takoj po pošiljanju na strežnik. Kupec odgovarja za škodo, ki bi mu nastala zaradi nepravilne uporabe spletne trgovine.

Zaključki

V skladu z zakonom št. 391/2015 Ur. l. o alternativnem reševanju potrošniških sporov ima potrošnik pravico, da se obrne na prodajalca z zahtevo za popravek, če ni zadovoljen z načinom, kako je prodajalec obravnaval njegovo pritožbo, ali če meni, da je prodajalec kršil njegove pravice.
Potrošnik ima pravico vložiti predlog za začetek alternativnega reševanja sporov pri nosilcu alternativnega reševanja sporov, če je prodajalec na zahtevek odgovoril nikalno ali nanj ni odgovoril v 30 dneh od dneva, ko je bil ta poslan.
Povezavo do platforme za alternativno reševanje potrošniških sporov, prek katere lahko potrošnik odda predlog za začetek alternativnega reševanja sporov, najdete tukaj.

Vse spremembe teh splošnih pogojev bodo izvedene izključno v pisni obliki in bodo objavljene na spletni strani prodajalca najkasneje z dnem njihove uveljavitve.

Ti splošni pogoji veljajo od 29. 9. 2010

Reklamacijski postopek

Pravica do koriščenja reklamacije

Če je na kupljenem blagu napaka, ima kupec pravico to napako reklamirati. Za pravilno presojo je potrebno, da je reklamirano blago čisto, popolno in v skladu s higienskimi predpisi oziroma splošnimi higienskimi načeli. Kupec je dolžan pri uporabi blaga poleg splošno znanih pravil upoštevati tudi pogoje za uporabo blaga, ki so določeni v garancijskem listu ali v navodilih za uporabo, blago uporabljati in ravnati v skladu z njegovo naravno življenjsko dobo.

Kraj in način reklamacije

Reklamacijo je mogoče uveljavljati pisno po elektronski pošti, po pošti, preko faksa ali na naslov: xxxxxxxxxx
Reklamirano blago je mogoče dostaviti osebno, s Slovaško pošto ali s kurirsko službo. Pri reklamacijah ne sprejemamo plačila po povzetju.
Reklamacija mora vsebovati pisni opis napak, ki so predmet reklamacije in dokazilo o nakupu blaga - račun, garancijski list ali dobavnico.
Za uveljavljanje pravic iz naslova odgovornosti za napake (reklamacijo) vedno zadošča eden od navedenih dokumentov.

Odgovornosti prodajalca

Prodajalec je odgovoren, da ima prodani artikel kakovost in uporabne lastnosti, ki jih prodajalec ali proizvajalec običajno zahteva, opisuje ali pričakuje, da izpolnjuje zahteve, zakonske predpise, je v določeni količini in ustreza namenu, ki ga prodajalec navaja za uporabo artikla oziroma za kar se stvar običajno uporablja.
Prodajalec odgovarja za napake, ki nastanejo na blagu po prevzemu (nakupu) blaga v garancijski dobi.
Prodajalec ne odgovarja za napake, če:
- je kupec sam povzročil napako,
- je kupec vedel za napako na blagu, preden je blago prevzel,
- je reklamacija v nasprotju z naravo blaga, predvsem s potekom roka uporabnosti blaga,
- je bil za to blago zagotovljen popust od cene blaga,
- so nastale v garancijski dobi kot posledica obrabe blaga zaradi njegove nepravilne ali prekomerne uporabe ali ki so nastale po poteku uporabne dobe blaga,
- so nastale zaradi posega kupca ali druge osebe na blago ali njegove dele.

Kupcu bo izdan reklamacijski dopis, v katerem bo naveden datum prejema reklamacije, katero blago se reklamira, kdaj in kje je bilo blago kupljeno, kakšna je napaka in cena, po kateri je bilo blago kupljeno. Če kupec reklamira napako na blagu, bo prodajalec reklamacijo ustrezno preveril in o njeni rešitvi odločil takoj, v zahtevnejših primerih pa v 3 dneh.
Prodajalec bo reklamacijo obravnaval v roku največ 30 dni od dneva vložitve reklamacije.

Roki za uveljavljanje reklamacije

Prodajalec odgovarja za napake blaga 24 mesecev od prevzema artikla s strani kupca, če na blagu, njegovi embalaži ali v garancijskem listu ni navedena daljša garancijska doba.
Če je reklamacija rešena s popravilom, se garancijski rok podaljša za čas od uveljavljanja reklamacije do dneva, ko je potrošnik dolžan prevzeti blago po opravljenem popravilu, tudi če tega ni storil. V primeru, da se reklamacija rešuje z zamenjavo blaga za novo, začne nova garancijska doba teči od dneva izročitve blaga oz. ko je bilo to poslano kupcu.
Če reklamacija blaga z napako ni uveljavljena v garancijskem roku, pravica do odgovornosti za napako preneha. Kupec bo po obdelavi reklamacije obveščen osebno, po telefonu ali elektronski pošti.

Pravice potrošnika

V primeru napak na izdelku, ki jih potrošnik uveljavlja v garancijskem roku, ima pravico do brezplačne, pravilne in pravočasne odstranitve napake, v primeru odpravljivih napak. V primeru napak, ki jih ni mogoče odpraviti in onemogočajo pravilno uporabo artikla, ima potrošnik pravico, da artikel zamenja ali odstopi od nakupa in zahteva vračilo kupnine.
Če je napako mogoče odpraviti, vendar zaradi ponovnega pojava napake po popravilu potrošnik artikla ne more pravilno uporabljati, ima pravico do zamenjave artikla ali vračila kupnine blaga. Enake pravice, kot če bi šlo za napako, ki je ni mogoče odpraviti, ima kupec tudi v primeru popravila blaga z napako po preteku 30 dni od uveljavljanja reklamacije.
Če so ugotovljene nepopravljive napake, ki ne onemogočajo pravilne uporabe artikla, ima potrošnik pravico do razumnega popusta na ceno blaga.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

V skladu z zakonom št. 18/2018 Ur. l. o varstvu osebnih podatkov in o spremembi nekaterih zakonov. Upravljavec spletne trgovine www.emi.si se zavezuje, da zaupanih osebnih podatkov ne bo posredoval tretji osebi brez soglasja lastnika teh podatkov in zaupanih osebnih podatkov ne bo uporabil za komercialno ponudbo, ki ni povezana s promocijo spletne trgovine www.emi.si. Hkrati se zavezuje, da bo osebne podatke kupca kadarkoli izbrisal iz svoje baze na zahtevo kupca, tudi brez navedbe razlogov.

Z oddajo naročila kupec izrazi soglasje v skladu z zakonom št. 18/2018 Ur. l., da prodajalec obdeluje in hrani njegove osebne podatke, ki so potrebni za dejavnosti prodajalca v zvezi s pošiljanjem informacij o novih izdelkih, akcijah in popustih na ponujeno blago v obliki elektronskega oglaševanja, SMS oglaševanja in drugih oblik oglaševanja, ter jih obdeluje v vseh svojih informacijskih sistemih, povezanih s pošiljanjem informacij o novih izdelkih, akcijah in popustih na ponujeno blago.

ZA PRENOS: FORMULÁR PRE VRÁTENIE TOVARU